لانه کبوتر

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 947 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:11

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همکاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همکاري اين بازي بلاک چين با مرکز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي کاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يک کارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

کارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يک احضار کننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي کاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌کند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد کنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همکاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

NFTها اميد مالکيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط کاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يکي از اولين نمونه‌هاي اميدوارکننده است که ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يکي از بازي‌هاي بلاکچيني قديمي در بازار است که به تازگي دستاوردهاي بسياري کسب کرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاکچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني که جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاک چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيکنان يک دسته کارت جمع‌آوري و طراحي مي‌کنند و با بازيکنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يک سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي کارتي سنتي، سريع و خودکار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودکار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله کارت‌هاي آن است؛ همه کارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني که بازيکنان مالکيت کامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله کنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توکن کريستال‌ انرژي تاريک کسب کنند و اين توکن‌ها را مي‌توان به بلاک چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل کرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاک چين وکس ايجاد کرده که به کاربران اجازه مي‌دهد با رپد کردن توکن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاک چين وکس معامله کنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توکن اکوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي کرد و از آن زمان، علاقه کاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:26

مزاياي خانه هوشمند که شما را ترغيب مي کند

 

 

مزاياي خانه هوشمند از ديدگاه افراد مختلف متفاوت است. اما برخي از مزيت هاي اين سيستم مي تواند شما را براي استفاده از آن ترغيب کند مانند ...

 

برخي از مزاياي خانه هوشمند در ترغيب کاربران براي استفاده نقش پررنگ و موثري دارند. اگرچه مزيت ممکن است از ديد افراد مختلف تعاريف متفاوتي داشته باشد، با اين وجود مي توان مواردي را بيان کرد که بر سر آن ها اتفاق نظر داريم. به عنوان مثال براي برخي از افراد جنبه هاي اقتصادي مهم تر است. گروهي ديگر به دنبال لوکس و مدرن بودن هستند و گروهي ديگر آسايش را به همه چيز ترجيه مي دهند.

اين تفاوت در نگرش براساس شرايط اقتصادي، فرهنگي و حتي بازه سني افراد ايجاد مي شود. در اين مقاله قصد داريم با نگاهي کلي مزاياي خانه هوشمند را مورد بررسي قرار دهيم. با ما همراه باشيد

خانه هوشمند جه قابليت هايي دارد؟

قبل از پرداختن به مزاياي خانه هوشمند ابتدا به معرفي قابليت هاي خانه هوشمند مي پردازيم. مزايا در سايه قابليت ها ايجاد مي شوند. بنابراين آشنايي با قابليت ها به شناخت بهتر مزايا کمک مي کند. در يک خانه هوشمند اپليکيشن موبايل رابط کاربري شما با سيستم است. به کمک اين اپليکيشن مي توانيد بخش هاي مختلف خانه هوشمند را تحت کنترل درآوريد. بخش هاي قابل کنترل در يک خانه هوشمند عبارتند از:

  • کنترل هوشمند روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • کنترل هوشمند شيرهاي اصلي آب و گاز
  • کنترل هوشمند تجهيزات سرمايش و گرمايش
  • سيستم امنيتي هوشمند
  • سيستم پخش صوتي هوشمند
  • سيستم هاي نورپردازي هوشمند
  • و

هر کدام از اين قابليت ها به نوبه خود مزيت محسوب مي شوند. اما مزاياي خانه هوشمند فراتر از اين است.

دسترسي بي نهايت

از جمله مزاياي خانه هوشمند يک خانه هوشمند نسبت به خانه هاي سنتي، کنترل پذيري بيشتر و دسترسي راحت تر کاربر به سيستم است. نرم افزار کاربردي تلفن همراه رابط شما با سيستم هوشمندتان است. با اتصال تلفن همراه خود به اينترنت مي توانيد از هر کجاي دنيا خانه خود را تحت کنترل داشته باشيد. علاوه بر اين هنگامي که در منزل حضور داريد بدون نياز به اينترنت و با ارتباط wifi مي توانيد کنترل هاي مورد نظرتان را انجام دهيد.

زماني که در سفر هستيد مي توانيد حضور خود را با روشن و خاموش کردن لامپ ها شبيه سازي کنيد. يا زماني که از اداره به منزل بر مي گرديد، قبل از رسيدن چايساز را روشن کنيد و از يک فنجان چاي گرم لذت ببريد.

سيستم هاي امنيتي     خانه هوشمند    اسمارت سکيوريتي    شهر هوشمند ايران

 

صرفه جويي در مصرف انرژي

صرفه جويي در مصرف انرژي امروزه به يک مطالبه عمومي تبديل شده است. کاهش منابع انرژي و نگراني ها نسبت به افزايش ميزان گازهاي گلخانه اي جو، اين موضوع را حساس تر کرده است. صرفه جويي در مصرف انرژي از جمله مزاياي خانه هوشمند است که افراد زيادي را به سمت اين تکنولوژي سوق داده است. بيشترين ميزان صرفه جويي در مصرف انرژي، با کنترل هوشمند تجهيزات سرمايش و گرمايش اتفاق مي افتد.

 

يک ترموستات هوشمند دماي خانه (يا هر مکان ديگري) را همواره در يک عدد ثابت نگه مي دارد. علاوه بر اين امکان تعريف برنامه زماني نيز وجود دارد. با اين وجود مديريت شما بر روي مصرف انرژي حداکثر مي شود.

آسايش و رفاه بيشتر

همه افرادي که از خانه هوشمند استفاده مي کنند، اتفاق نظر دارند که آسايش و رفاه از جمله اصلي ترين مزاياي خانه هوشمند است. براي درک اين موضوع تصور کنيد هنگامي که در رختخواب در حال استراحت هستيد، متوجه روشن ماندن لامپ هاي پذيرايي مي شويد.

در يک سيستم سنتي بايد لامپ را با کليد خاموش کنيد. بنابراين ناگزير به بلند شدن و ادامه داستان هستيد. در يک خانه هوشمند هرگز با چنين چالشي مواجه نمي شويد. موبايل شما هميشه در کنار شماست. موبايل خود را برداريد، وارد اپليکيشن شويد و آيکون مربوط به لامپ پذيرايي را يکبار لمس کنيد. لامپ ها خاموش شدند … .

حتي زماني که در سفر هستيد مي توانيد وضعيت لامپ ها را از طريق اپليکيشن بررسي کنيد و از خاموش بودن آن ها مطمئن شويد. هنگامي که از سفر بر مي گرديد، قبل از رسيدن خود سيستم هاي تهويه را روشن کنيد تا در برگشت از يک هواي مطبوع لذت ببريد.

مزاياي خانه هوشمند در حوزه سلامت

ابزارک هاي هوشمند حوزه سلامت، جديدترين تجهيزات هوشمند سازي ساختمان هستند. اين ابزارک ها شامل دوربين هاي امنيتي، سنسورهاي کنترل تردد و گجت هايي است که وضعيت سلامت افراد را کنترل مي کنند. اين ابزارک ها قادرند در هر لحظه وضعيت پارامترهاي مهم بيمار را براي کادر درمان و يا نزديکان فرد ارسال کنند.

به اين روش افراد سالمند و بيماران همواره تحت کنترل تيم پزشکي خواهند بود. علاوه بر اين به کمک خانه هوشمند مي توان از شيوع ويروس کرونا و بيماري هاي مشابه جلوگيري کرد. در اين سيستم نيازي به لمس کليدها براي روشن و خاموش کردن لامپ نيست.

هر کاربر به کمک موبايل خود مي تواند لامپ ها را کنترل کند. همچنين امکان فراخواني آسانسور با موبايل نيز وجود دارد که تجمع افراد در راهروهاي ساختمان را کاهش مي دهد. کنترل هوشمند درب تردد و درب پارکينگ نيز از ديگر مزاياي خانه هوشمند در حوزه کنترل سلامتي به شمار مي روند.

جمع بندي

مزاياي خانه هوشمند متناسب با مصرف کننده مي تواند متفاوت باشد. علاوه بر اين به دليل متفاوت بودن امکانات ارائه شده در پروژه هاي مختلف اين مزايا مي تواند متفاوت باشد. اما به صورت عمومي مي توان چند مورد را به عنوان مزاياي اصلي خانه هوشمند معرفي کرد:

  • دسترسي بينهايت
  • صرفه جويي در مصرف انرژي
  • آسايش و رفاه بيشتر
  • ارتقا سطح سلامتب و بهداشت

به نظر شما چه نمونه هاي ديگري از مزاياي خانه هوشمند مي توان بيان کرد؟

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:17

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

 

 

در اين مقاله سعي مي شود کلياتي در مورد سيستم هاي دوربين مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولين گزينه جهت نصب دوربين مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربين و دسـتگاه هاي ضـبط ديجيتال مي باشد که با

توجه به اين که وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربين

ها زياد و نياز به رزولوشـن هاي بالا مي باشد لذا فقط از دوربين

هاي تحت شبکه استفاده مي کنيم .

 

نصب دوربين مداربسته اسپيددام در فرودگاه ها

براي داشتن ديد کلي و کنترل آنلاين در حالت تصاوير زنده مي توان در فرودگاه ها از دوربين هاي اسپيد دام استفاده کرد
اين دوربين ها بايد داراي قابليت چرخش اتوماتيک و دستي و قابليت تعقيب سوژه متحرک را داشته باشند، و همچنين دوربين هاي مداربسته گردان که در محيط بيرون سالن فرودگاه نصب مي گردند بايد داراي تکنولوژي StarLight باشند تا بتوانند در شب نيز تصاوير رنگي قابل قبولي ارائه دهند .
در کل نصب دوربين هاي گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مکملي براي سيستم دوربين مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذير است .
پيشنهاد مي شود با زون بندي بين دوربين هاي اسپيددام و ايجاد حساسيت بين زون ها تا حد زيادي، ميزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانيد

نصب دوربين هاي مداربسته فيکس يا ثابت در فرودگاه ها

دوربين هاي مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگي را ايفا مي کنند
اين دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات هوشمند نيز باشند
رزولوشن بالا اولين و مهم ترين ويژگي دوربين هاي لنز ثابت در فرودگاه ها مي باشد، که دوربين هايي با رزولوشن ? مگا پيکسل براي محيط داخل و دوربين هاي با رزولوشن ? مگا پيکسل و بالاتر براي محيط بيرون پيشنهاد مي شود .  
شايان ذکر است با توجه به اهميت سوژه بايد تعداد دوربين ها کافي باشد .

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته صرفا وظيفه ي ضبط تصاوير را ندارند ، بلکه بعنوان عاملي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و ناهنجاري محسوب مي شوند هوشمند بودن دوربين هاي مداربسته مي تواند کمک شاياني براي ميسر گشتن اين مهم باشد .

چه انتظاراتي از دوربين هاي مداربسته داخل فرودگاه ها مي رود ؟

 دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بايد داراي قابليت هاي هوشمندي به شرح ذيل باشند :

? تشخيص چهره

اين قابليت در دوربين ها باعث شناسايي سريع و بي نقص متهمان مي شود، ضمنا مي توان از طريق اين قابليت جست و جو بر اساس چهره ي شخص در بازبيني ها را انجام داد .

? تشخيص اشيا جا مانده

توسط اين ويژگي، دوربين مداربسته مي تواند تشخيص دهد که بسته اي بيشتر از زمان طبيعي در محلي رها شده است و از اين طريق بسياري از حملات تروريستي را مي توان خنثي کرد .

? هشدار سرقت اشياء

دوربين هاي مداربسته مي توانند توسط اين ويژگي از مفقود شدن شي که در تصوير وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانيتورينگ ارسال هشدار نمايند .

هشدار عبور از خط

اين قابليت در دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بسيار کاربرد دارند و در اين صورت تمامي محل هايي که نياز است کسي از آن ها عبور نکند مورد حفاظت دوربين مداربسته قرار مي گيرند و با عبور شخص از اين مناطق هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال مي شود .

? پرسه زدن مشکوک

دوربين هاي مداربسته فرودگاهي قابليت تشخيص پرسه زدن هاي بي مورد را دارا مي باشند .

? فنس مجازي

مي توان با فنس کشي مجازي در قسمتي از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگيري کرد .

? عبور يک طرفه

در هر قسمتي که نياز باشد عبور از يک سو انجام گيرد اين آپشن در دوربين هاي مدارسته فرودگاهي وجود دارد و در صورت عبور غير مجاز هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال خواهد شد .

? تشخيص فوکوس نبودن دوربين مداربسته

فوکوس نبودن دوربين مداربسته عبارت است از چرخش غير عمدي يا عمدي لنز و تغيير محل فاصله کانوني آن که باعث تاري تصوير مي باشد.

سيستم هاي مداربسته فرودگاهي  هوشمند و حرفه اي، اين موضوع را تشخيص و به واحد مانيتورينگ اطلاع مي دهند .

? جابه جا کردن دوربين

در صورت جا به جايي دوربين مداربسته در فرودگاه ها اين قابليت در اين گونه دوربين ها مي بايست وجود داشته باشد که سريعا به مرکز مانيتورينگ اطلاع داده شود .

قابليت هاي ذکر شده در بالا تنها بخشي از  کارايي هاي مورد تصور براي نصب دوربين مداربسته در اماکن مهمي نظير فرودگاه ها مي باشد

دوربين هاي فرودگاهي در کجا بايد نصب شود ؟

از دوربين هاي مداربسته تحت شبکه هوشمند مي توان در قسمت هاي مختلف فرودگاه به شرح ذيل استفاده کرد

?- ورودي اتومبيل ها فضاي داخل و بيرون پارکينگ ها

?- ورودي و داخل آسانسور ها

?- قسمت هاي انتظار مسافرين و محل هاي سپردن چمدان ها

?- گيت هاي ورودي

?- فضاي عمومي و اختصاصي کانتر هاي پرواز

?- قسمت چک پاسپورت و کانتر خروجي

?- فضاي بيروني هواپيما و اتومبيل هاي داخل باند

?- قسمت هاي مختلف بار مسافري هواپيمايي و در کل کليه نقاطي که در يک فرودگاه حائز اهميت مي باشند را بايد با دوربين هاي مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتيجه گيري

در طول روز جمعيت قابل توجهي در فرودگاه تردد مي نمايند ، حفظ امنيت در فرودگاه ها بسيار حياتي و مهم مي باشد بنابراين انتخاب تجهيزات نظارت تصويري بشدت مهم و حساس مي باشد . مواردي همچون وضوح تصوير، هوشمندي، پايداري و … مواردي مهم در انتخاب يک سيستم نظارت تصويري مي باشد که اگر رعايت نشوند مي توانند عواقب جبران ناپذيري را در پي داشته باشند .

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

https://www.openstreetmap.org/user/hiktejarat0025

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hiktejarat0025

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 219 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:23

 

لايف کوچ چيست؟

کوچ زندگي نوعي متخصص سلامتي است که به افراد کمک مي کند تا در زندگي خود پيشرفت کنند تا به رضايت بيشتري دست يابند. کوچ هاي زندگي به مشتريان خود در بهبود روابط، مشاغل و زندگي روزمره کمک مي کنند.مربيان زندگي مي توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را روشن کنيد، موانعي را که شما را عقب نگه مي دارند سئو سايت اصفهان  شناسايي کنيد، و سپس استراتژي هايي براي غلبه بر هر مانع ارائه دهيد. در ايجاد اين استراتژي ها، مربيان زندگي مهارت ها و هداياي منحصر به فرد شما را هدف قرار مي دهند. مربيان زندگي با کمک به شما براي استفاده حداکثري از نقاط قوت خود، پشتيباني لازم را براي دستيابي به تغيير طولاني مدت فراهم مي کنند.

 

چه کسي بايد کار با يک لايف کوچ را در نظر بگيرد؟

بسياري از مردم به دنبال مربيان زندگي براي راهنمايي در جهت تغيير مهم زندگي، مانند انتخاب يک شغل جديد هستند. با اين حال، در بسياري از موارد، افراد صرفاً براي کمک به ساختن يک زندگي شادتر و معنادارتر به مربيان زندگي مراجعه مي کنند.

 

تعدادي نشانه وجود دارد که کار با يک مربي زندگي مي تواند براي شما مفيد باشد. اين علائم عبارتند از:

 

  1. تحريک پذيري مکرر
  2. سطوح بالاي استرس و/يا اضطراب
  3. ناتواني در ترک عادت هاي بد
  4. عدم رضايت در زندگي اجتماعي
  5. احساس نارضايتي مداوم در محل کار
  6. حس خلاقيت مسدود شده

 

 

 

 

در سال هاي اخير، مربيان زندگي حضور قابل توجهي در جريان اصلي کسب کرده اند. در واقع، تعداد فزاينده‌اي از خلاقان، مديران اجرايي و کارآفرينان اکنون با مربيان زندگي متحد مي‌شوند تا در زندگي حرفه‌اي و شخصي خود به موفقيت دست يابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مربيان زندگي

برخي از مربيان زندگي رويکردي کلي تر و همه جانبه را اتخاذ مي کنند، اما بسياري نيز وجود دارند که متخصص هستند و بر کمک به افراد در زمينه هاي خاص تمرکز دارند. برخي از انواع مختلف مربيان زندگي عبارتند از:

 

  1. مربيگري اعتياد و هوشياري
  2. مربيگري تجاري، اجرايي و رهبري
  3. مربيگري شغلي
  4. مربي دوستيابي و روابط
  5. مربيگري رژيم غذايي و تناسب اندام
  6. مربيگري طلاق
  7. مربيگري زندگي خانوادگي
  8. مربيگري مالي
  9. مربيگري سلامت و تندرستي
  10. مربيگري مهارت هاي زندگي
  11. مربيگري سلامت روان
  12. مربيگري معنوي
  13. مربيگري ورزشي

تفاوت بين يک لايف کوچ و يک درمانگر

اگرچه ممکن است در فوايد کار با يک مربي زندگي و شرکت در روان درماني با يک درمانگر داراي مجوز همپوشاني وجود داشته باشد، اين متخصصان نقش هاي متمايز دارند و اهداف منحصر به فردي را دنبال مي کنند.

 

برخلاف مربيان زندگي، درمانگران و ساير متخصصان سلامت روان بر درمان، درمان شرايط سلامت روان و کمک به افراد براي مقابله با تروما و ساير مسائل مربوط به گذشته تمرکز مي‌کنند. در حالي که کار با يک لايف کوچ ممکن است به شما در مقابله با برخي مسائل حل نشده کمک کند، مربيان زندگي نمي توانند اختلالات خلقي، اختلالات اضطرابي، اعتياد يا هر بيماري رواني ديگر را درمان کنند.درمانگران داراي مدرک هستند و متخصصان بهداشت روان داراي مجوز هستند. آنها بايد از يک کد اخلاقي پيروي کنند و مقررات مربوط به رازداري و آموزش مداوم را رعايت کنند.از سوي ديگر، مربيان زندگي توسط هيئت مديره اداره نمي شوند و مجبور نيستند از قانون قابل حمل و پاسخگويي بيمه سلامت و قوانين حفظ حريم خصوصي آن که به محافظت از اطلاعات سلامت شخصي شما کمک مي کند، پيروي کنند. براي اين منظور، يک مربي زندگي هرگز نبايد به عنوان جايگزيني براي يک متخصص بهداشت روان در نظر گرفته شود.

 

 

 5 تفاوت بين کوچينگ و روان درماني

 

کاري که يک مربي زندگي مي تواند براي شما انجام دهد

يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي، توانايي به دست آوردن ديدگاه تازه و آگاهانه در مورد مشکلاتي است که با آن روبرو هستيد. علاوه بر ارائه بينش جديد در مورد چالش‌ها، يک مربي لايف کوچ مي‌تواند به شما کمک کند تا الگوهاي منفي را که مي‌توانند مانع موفقيت شما شوند، کنار بگذاريد.بسياري از مردم کار با يک مربي زندگي را به عنوان وسيله اي براي پر کردن شکاف بين شرايط فعلي و زندگي که دوست داريد داشته باشيد، مي دانند.

 افراد اغلب با مربيان زندگي جفت مي‌شوند تا از موانعي که ممکن است در يافتن شريک يا همسر اختلال ايجاد کند، کار کنند. بسياري از مردم همچنين به دنبال کمک به مربيان زندگي براي شناسايي اشتياق خود و ايجاد مسير شغلي ايده آل خود هستند.از آنجايي که جلسات معمولاً به طور منظم در يک دوره زماني طولاني برگزار مي شود، مربيان زندگي مي توانند اطمينان حاصل کنند که مشتريان آنها آنچه را که براي تجربه تغييرات قابل توجه ضروري است، اجرا مي کنند.براي تعداد زيادي از مشتريان، مسئوليت پذيري يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي است.همراه با ارائه حمايت و انگيزه ضروري براي حفظ حرکت، مربيان مي توانند مشاهده کنند که مشتري چه زماني گير کرده است يا نياز به تنظيم مجدد اهداف خود دارد. در نتيجه، مشتريان اغلب به آن اهداف سريعتر و کارآمدتر از زماني که به تنهايي کار مي کردند، دست مي يابند.

 

تاثير مربيان زندگي

 

جلسات کوچينگ زندگي مي تواند اشکال مختلفي داشته باشد. به عنوان مثال، برخي از مربيان زندگي حضوري با مشتريان خود ملاقات مي کنند، در حالي که برخي ديگر جلسات خود را از طريق تلفن يا اسکايپ انجام مي دهند.اگر به فکر کار با يک مربي زندگي هستيد، به خاطر داشته باشيد که اين شما هستيد که تصميم مي گيريد در جلسات کوچينگ خود روي چه چيزي تمرکز کنيد. هر جلسه بايد احساس قدرت و نشاط در شما ايجاد کند، بنابراين يافتن مربي اي که سبک و فلسفه او با شما طنين انداز باشد بسيار مهم است.

 

تاريخچه کوچينگ زندگي

 

به عنوان يک رشته رسمي، مربيگري نسبتاً جوان است، اما ريشه در بسياري از رشته هاي قديمي دارد. از حوزه‌هايي استفاده مي‌کند که شامل حرکت بالقوه انساني دهه 1960، آموزش رهبري، آموزش بزرگسالان، توسعه شخصي و حوزه‌هاي متعدد روانشناسي مي‌شود.

 

کوچينگ زندگي به طور رسمي در طول دهه 1980 ظهور کرد و در طول دهه 1990 و 2000 محبوبيت خود را افزايش داد. برخي از اولين مربيان زندگي بر برنامه ريزي زندگي متمرکز بودند، اما اين رشته در نهايت رشد کرد تا زمينه هاي ديگر زندگي از جمله روابط، امور مالي، شغل، سلامت و رفاه کلي را در بر بگيرد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:47

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يک ترتيب بازاريابي است که در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري کميسيون پرداخت مي کند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيکي که از ارجاعات خود ايجاد مي کند کميسيون دريافت مي کند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است که وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. فروشنده براي محصولاتي که مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدکنندگاني هستند که از وب‌سايت شما بازديد مي‌کنند که به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با کليک بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket که به شما امکان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين کننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب کنيد و تا 450 دلار پورسانت مکرر دريافت کنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يک مدل کسب و کار است که در آن يک شرکت به وب سايت هاي شخص ثالثي که فروش يا سرنخ ايجاد مي کنند، پول پرداخت مي کند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شرکت هاي وابسته اشاره مي کنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد کرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند که اين سيستم مبتني بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يک سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را که احساس مي‌کنيد ارزش دارد تبليغ کنيد و به عنوان يک بازارياب وابسته از آن درآمد کسب کنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته کسي است که پول خود را در يک کسب و کار نوپا سرمايه گذاري مي کند. به عبارت ديگر، يک نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي کنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج کرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي کنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يک برنامه بازاريابي عملکردي است که در آن فروش مشتريان براي يک محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يک جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيکس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد که آيا براي شما کار مي کند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يک فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي که بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي که قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي که بازاريابان وابسته استفاده مي کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي کليک: شرکت وابسته بازديدکننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. فروشنده هر بار که اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينکه فروش رخ مي‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت مي‌کند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شرکت وابسته کسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي کند. به عبارت ديگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اکنون يک "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ که توليد مي کنند پول دريافت مي کنند. همچنين ممکن است که سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شرکت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي کسب و کار يا رويکردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي کنيد.

تنوع گسترده اي از کالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمرکز کنيد که بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب کنيد که بازديدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌کنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي کسب کنيد.

اين ترتيب مانع از فروش کالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد کالاهاي ديگر را به عنوان يک شرکت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملکرد خوب يا بد يک کسب و کار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يک رسوايي درگير شود، کل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد کننده از سايت شما که در نهايت از فروشنده خريد مي کند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني که آن مشتري دوباره خريد مي کند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شرکت هاي وابسته به ياد داشته باشيد که شما تنها وابسته نيستيد. ممکن است صدها يا حتي هزاران شرکت وابسته رقيب همان محصولاتي که شما هستيد را تبليغ کنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند که چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي کردند.

 

محققان از اينکه متوجه شدند تعداد کمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 388 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:31

مواقع بسياري پيش مي آيد که تمام زحمات يک باغدار با يک اشتباه يا عدم استفاده اصولي از کود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يکي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي که دارد، براي رسيدن به عملکرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي که بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنند.

گردو به عنواني يکي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در کشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترين نوع آن به شهرکرد برگردد. درختي، در شهر اورگان که بعضي قدمت کاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا کنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراکندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريکاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و کمک کنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاک حاصل خيز و با زه کشي خوب که سايه کامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بکاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذير نياز دارند.

  • آب کافي فراموش نشود!

يک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد کنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر کنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاک تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاک اضافي پر کنيد. در حالي که خاک مرطوب است، آن را خم نکنيد. آبياري غلط يکي از مهم ترين علت هاي خشک شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري کنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس کننده براي درخت خود استفاده کنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري کنيد. توجه داشته باشيد که روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا کود کافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را کوددهي کنيد. دانشگاه کاليفرنيا پيشنهاد مي کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کيلوگرم کود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. کود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاک تازه تصفيه شده يک آب درست و حسابي بدهيد تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنيد.

  • آفات را فراموش نکنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاک رقابت مي کند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه هاي عنکبوتي را جذب مي کنند که اين آفات مي توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه کنيد

يکي از نکات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اکين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از کودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب کاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ کنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده کنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد که حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشک مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با کيفيت در کشور هاي همسايه همچون ترکيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده کنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت که بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي کند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باکتريايي با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشک شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاک موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشکل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است که در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشکي برگ گردو موثر اند.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 184 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:46

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 265 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:32

انواع هارد هايک ويژن و قيمت SSD اينترنال

کمپاني هايک ويژن محصولات گوناگوني در زمينه تجهيزات الکترونيکي به بازار معرفي کرده است. از آن جمله مي توان به توليد تجهيزات مداربسته، دزدگير، دوربين و… اشاره کرد. در اين بين هارد SSD هايک ويژن يکي از پر طرفدارترين محصولات اين شرکت است. هارد هايک ويژن در انواع مختلف توليد شده و براي گروه هاي مختلفي از مشتريان عرضه مي شود. از ويژگي هاردهاي اين برند SSD بودن آنهاست که همين امر، سرعت بالاي انتقال اطلاعات و مقاومت در برابر شوک را موجب شده است. قيمت SSD Hikvision براساس نوع و ظرفيت هارد هايکويژن متفاوت است. در اين مقاله سعي داريم به معرفي انواع هارد Hikvision بپردازيم.

 

هارد SSD هايک ويژن و انواع آن

هارد SSD هايک ويژن در انواع مختلفي طراحي و توليد مي شوند. هر کدام از اين نوع حافظه hikvision خصوصيات منحصر به فردي دارد. کمپاني هايک ويژن در مدلي از هارد علاوه بر محافظت از داده با رمز عبور، احراز هويت اثر انگشت را نيز ارائه کرده است. همچنين سازگاري هارد توليدي اين شرکت با بسياري از سيستم ها با OS هاي متفاوت (TV / Ps4 / Xbox / Windows / Mac / Linux / Android) يکي از دلايل محبوبيت اين محصول شده است. انواع هاردهاي هايک ويژن عبارتند از: هارد اينترنال سبز، هارد اينترنال آبي، هارد اکسترنال، هارد پورتابل يا قابل حمل، هارد M.2 SSD هايکويژن.

 

آداپتور صنعتي دوربين مدار بسته  

 

 

هارد اينترنال هايک ويژن

در هارد هايک ويژن از نوع اينترنال شما دو رنگ از هارد را خواهيد ديد. اين نوع از هاردها در دو رنگ سبز و آبي توليد مي شوند که تفاوت هاي از نظر ظرفيت و ساير ويژگي ها با يکديگر دارند. هاردهاي سبز هايکويژن از ظرفيت 120 GB آغاز مي شود و با ضريبي از همين عدد (120)  افزايش مي يابد. در انواع اس اس دي اينترنال سبز نام با E100 آغاز مي شود. در هاردهاي آبي رنگ هايک ظرفيت از 128 GB آغاز مي شود و با ضريبي از آن افزايش مي يابد. بنابراين هارد 1TB يا همان 1024 GB را به رنگ آبي خواهيد يافت. شروع نام هارد هاي اس اس دي آبي با C100 است.

 

 

 

براي اتصال اين هاردها از رابط SATA استفاده مي شود. با توجه به پشتيباني از SATA3 يا SATA III سرعت انتقال اطلاعات در اين هارد به ميزان 6 گيگا بيت بر ثانيه (6 Gb/s) افزايش يافته است. اين در حالي است که با USB 3.0  که از پورت هاي سريع سيستم هاي کامپيوتري است، سرعت 5 گيگابيت بر ثانيه را تجربه کرده ايد. سرعت خواندن اطلاعات در هاردهاي اينترنال هايک ويژن 550 مگا بايت بر ثانيه (550MB/S) است. سرعت نوشتن در برخي از مدل نيز 470 مگا بايت بر ثانيه است و اندازه آنها در حدود 2.5 اينچ است. اغلب اين نوع از حافظه هاي Hikvision ضد لرزش، مقاوم در برابر ضربه و شک هستند. در برخي از آنها قابليت ضد خش بودن نيز ديده مي شود.

 

 

 

هارد M.2 هايک ويژن

هارد M.2 از انواع ديگر هارد است که به صورت کارت روي مادربرد متصل مي شود. از آن جهت که به پورت M.2 متصل مي شوند به آن کارت M.2 يا هارد M.2 گفته مي شود. در راستاي نياز به سرعت بيشتر و ابعاد کمتر پورت هايي طراحي و معرفي شدند که بتوانند اطلاعات را با سرعت بيشتري انتقال دهند. يکي از اين پورت ها M.2 است. اين پورت زمينه معرفي حافظه هاي اس اس دي بسيار کوچک و در عين حال سريع را فراهم آورد. حافظه هايي به شکل کارت که کانکتور M.2 دارند. در انواع حافظه هاي SSD هايک ويژن اين نوع از هارد نيز ديده مي شود.

دوربين مداربسته تياندي

 

 از ويژگي هاي هارد هايک ويژنM.2 سرعت خواندن و نوشتن بالاست. پشتيباني از رابط هاي M.2 و SATA III و سرعتي برابر با 560 مگا بايت بر ثانيه از ديگر خصوصيات اين حافظه SSD است. اين حافظه هايک ويژن ضد لرزش است و عملکردي بهينه تر و با ثبات تري خواهد داشت. زيرا براي ايجاد امنيت بيشتر اطلاعات از کنترل تراشه الکترونيکي جايگزين ساختار مکانيکي قبل استفاده کرده است.

 

 

 

هارد هايک ويژن قابل حمل Portable

در انواع هاردهاي هايک ويژن هاردهاي قابل حمل نيز مورد توجه است. اين هاردها نوعي از هاردهاي اکسترنال هستند  درايو قابل حمل با SSD داخلي طراحي شده است. مشخصاً حافظه هايک ويژن قابل حمل داراي سرعت خواندن 540 مگابايت بر ثانيه است. البته سرعت خواندن و نوشتن واقعي  به سخت افزار و نرم افزار دستگاه متصل به هارد و نوع استفاده وابسته است. استفاده از هسته نيمه هادي ضد ضربه دوام و مقاومت اين هارد در برابر ضربه را بالاتر برده است. ظاهري جذاب، کوچک و سبک با امکان اتصال آن به صورت سوئيچ و کليد براي حمل راحت تر.

 

داراي استاندارد IP55 است و در برابر آب و گرد و غبار تا حدودي مقاوم است. تماس محدود گرد و غبار بر عملکرد آن تاثير منفي نخواهد داشت. بسيار مناسب استفاده در لپ تاپ، کامپيوترهاي خانگي يا PC، تب لت و تلفن هاي هوشمند و… با سيستم عامل هاي Windows / Mac / Android. است. از طريق رابط Type C و USB 3.1 قابل اتصال به دستگاه هاي مختلف است.

 

 

 

هارد اکسترنال هايک ويژن

از ديگر انواع هارد هايک ويژن هاردهاي اکسترنال است که خود نيز انواع گوناگوني دارد. از خصوصيات اين حافظه SSD Hikvision مي توان به عملکرد قدرتمند، سريع و پايدار اشاره کرد. سرعت انتقال تا 1060 مگابايت بر ثانيه ويژگي جذاب اين هارد است. سريعتر از هارد ديسک هاي مکانيکي اکسترنال معمولي است. اين هارد با سيستم عامل “Hi Smart” که توسط Hikvision توسعه يافته است و Elite 7 براي انتقال آسان فايل هاي بزرگ است.

 

 سطح ايمني برخي از اين نوع هاردها نسبت به آب بالاست و از عملکرد ضد آب IPX-7 پشتيباني مي کند. بدنه فلزي آن که از آلياژهاي آلومينيوم ساخته شده سبک بوده و در برابر ضربه مقاوم است. به اين ترتيب استفاده از اين حافظه ها توسط ورزشکاران در فضاي باز ايمن است و نگراني براي از دست دادن اطلاعات بر اثر ضربه وجود ندارد. در مدل HIKVISION Elite7 نرم افزار رمزگذاري Hi Backup استفاده مي شود. اين نرم افزار از طريق Baidu قابل ارتقاء است و با آن مي توانيد از داده هاي خود به طور خودکار در هاردديسک شبکه پشتيبان گيري کنيد.

 

 داهوا  نصب دوربين مدار بسته

 

قيمت انواع حافظه هايک ويژن

همان طور که پيش تر مطرح شد حافظه هاي SSD هايکويژن در ظرفيت هاي مختلفي توليد مي شوند و همين امر عامليست براي تفاوت در قيمت آنها. البته صرفنظر از ظرفيت ويژگي هاي ديگري نيز در قيمت هارد هايک ويژن موثر هستند مانند سرعت نوشتن در آنها. نوع HS بودن هارد نيز در قيمت هارد موثر است. به عنوان مثال يک هارد HS هايکويژن 120 گيگا بايت حدود 20 هزار تومان گران تر از هارد معمولي 120 اين برند است.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:42

با دوربين هاي حرارتي هايک ويژن دنيا را واضح تر ببينيد

 

 

تمامي اجسامي که دمايي بالاتر از صفر مطلق دارند داراي تابش حرارتي، حتي در سطوح پايين و مقادير کم هستند. اين نوع تابش، که براي چشم انسان قابل مشاهده نيست، مي تواند توسط حسگرهاي تصويربرداري حرارتي شناسايي شود. دوربين هاي مداربسته حرارتي مي توانند تصاوير را در طيف بصري و با تشخيص اختلاف دما بين يک جسم و محيط ارائه کنند. هر چه اين اختلاف بيشتر باشد، تنوع کنتراست در تصوير نيز بيشتر شده و جزئيات بيشتري قابل مشاهده خواهد بود. در مقايسه با دوربين هاي معمولي، دوربين هاي حرارتي را مي توان براي کاربري هاي پيچيده تري مورد استفاده قرار داد.

 

 

هايک ويژن داراي طيف گسترده اي از محصولات حرارتي است که با ترکيب تکنولوژي تصويربرداري حرارتي و تجربه گسترده هايک ويژن در زمينه سيستم هاي نظارت تصويري، همگي آنها قادر به برآورده کردن نيازهاي مختلف مشتريان هستند. دوربين هاي تک سنسوره بولت قادر به کاهش هزينه هاي کلي سيستم هستند. در همين راستا محصولات دو سنسوره، دوربين اسپيددام هايک ويژن و ردياب با قابليت pan & tilt و پخش همزمان تصاوير ويدئويي نيز قادر به تصويربرداري معمولي و حرارتي هستند.

 

 

با استفاده از اين تکنولوژي چالش هاي پيچيده به راحتي قابل حل خواهند بود. به عنوان مثال، اگر واحدهاي حرارتي دوربين، يک هدف را تشخيص دهند رابط هاي دوطرفه در دوربين مي توانند رديابي نوري را به صورت اتوماتيک انجام دهند. بدين ترتيب تابع تشخيص آتش سوزي مي تواند محل آن را تعيين و براي مشاهده بهتر دوربين را زوم کند. هايک ويژن براي اندازه گيري دقيق دما، دوربين هاي بولت ترموگراف و PTZ را توليد نمود، که از انواع اندازه گيري هاي خطي و نقطه اي و حرارتي پشتيباني مي کنند. کاربران مي توانند محدوديت هاي دمايي را به دلخواه تنظيم کنند. هنگامي که دماي محيط به بيش از حد تعيين شده برسد، آلارم به صدا در مي آيد. همچنين ساير دستگاه هاي حرارتي با تنظيم دستي نيز براي تست هاي صنعتي يا کاربرد هاي outdoor موجود هستند. اين دستگاه ها به آساني قابل حمل بوده و عمل ثبت و اندازه گيري دقيق دما را انجام مي دهند.

 

 

توانايي تشخيص هوشمند

اين دوربين ها با استفاده از قابليت هاي ويدئويي هوشمند مانند تشخيص نفوذ دوربين هايک ويژن (IntrusionDetection)عبور از خط هايک ويژن (Line Crossing) و مي توانند به صورت همزمان هم باعث ارسال پيام آلارم و هم فعال شدن عملکرد pan / tilt / zoom در دوربين براي ارائه تصوير مناسب از سوژه شوند. اين عملکرد به خصوص براي اهداف نظارتي در محيط هاي وسيع  کاربرد دارد.

 

 

اندازه گيري دما

دوربين هاي حرارتي مي توانند درجه حرارت اشياء مورد نظر را کنترل کنند. اگر دماي اجسام يا محيط بالاتر يا پايين تر از حد معيني باشد، سيستم آلارم دوربين به صدا در مي آيد. آنها همچنين مي توانند از طريق پالت هاي ايزوترمال محدوده هاي دمايي هايلايت شده در تصوير را رديابي کنند. بدين ترتيب امکان تفسير وقايع در تصاوير ميسر مي گردد. دوربين هاي حرارتي انتخابي ايده آل براي جلوگيري از وقوع حوادثي همچون آتش سوزي، بيش از حد گرم شدن تجهيزات، آسيب هاي ناشي از انجماد، و بسياري از عوامل مخرب ديگر مي باشند.

 

 

سازگاري محيطي بالا

سنسورهاي حرارتي مقاومت بالايي نسبت به تغيير شرايط نوري، تاريکي مطلق و بسياري از تغييرات آب و هوايي چالش برانگيز ديگر مانند باد، باران، برف، مه و … دارند. اين باعث مي شود تا دوربين هاي حرارتي به يک پلت فرم مناسب با کارايي 24 ساعته براي سيستم هاي نظارتي محسوب شوند.

 

 

مزاياي تکنولوژي دوربين هاي حرارتي هايک ويژن

ديناميکي

قابليت AGC يا AUTO GAIN CONTROL

  • دوربين با استفاده از اين قابليت محدوده ديناميکي يک تصوير را تنظيم مي کند.
  • “Adaptive” AGC : يک ويژگي در دوربين هاي مداربسته حرارتي Hikvision است که داراي يک الگوريتم پيشرفته تر از AGC خطي در دوربين هاي معمولي است.

ديناميکي

?  قابليت DDE يا DIGITAL DETAIL ENHANCEMENT

بر اساس الگوريتم بهبود يافته براي تشخيص منطقه مورد نظر در تصوير، اين قابليت تضمين مي کند که دوربين قادر به نمايش جزئيات بيشتري در تصوير باشد.

ديناميکي

قابليت کاهش سه بعدي نويز يا 3D DNR

از طريق کاهش نويز با پردازش سيگنال اصلي، پيکسل هاي نويزدار به حداقل مي رسند، و تصاوير شفاف تر ارائه مي شوند.

 

کاربردها

  • حفاظت حداکثري و تشخيص هوشمند

تشخيص سريع هدف و فعال کردن آلارم ها، حتي در شرايط تاريکي مطلق و يا شرايط آب و هوايي نامساعد مانند باران، دود، گرد و غبار و برف از جمله ويژگي هاي منحصر به فرد اين دوربين هاست.

  • اندازه گيري دما براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي

توانايي اندازه گيري دما در اين  دوربين ها مي تواند به شما در تشخيص تغييرات دمايي در مراحل اوليه به منظور جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بيش از حد گرم شدن دوربين، محيط پيرامون و ساير آيتم ها کمک کند.

  • حفاظت از مرزها و مناطق ساحلي

 حفاظت از محيط هايي با وسعت و حساسيت زياد که تحت تاثير شرايط سختي آب و هوايي نيز قرار دارند مي تواند با کمک اين دوربين ها به نحو بهتر و با هزينه کمتري انجام شود.

  • پيشگيري از آتش سوزي و سرقت در انبارها

دوربين هاي حرارتي مي توانند تغييرات ناگهاني دمايي ناشي از حرارت آتش را قبل از تشخيص دود توسط ادوات تشخيص دود و آتش سوزي، تشخيص دهند. حتي در شرايط کنتراست کم، دوربين هاي حرارتي مي توانند ورود غيرمجاز افراد در مراحل اوليه تشخيص دهند.

تشخيص

در ادامه براي آشنايي بيشتر، مشخصات فني چند مدل از اين دوربين ها به عنوان نمونه ذکر شده است.

 

 

 

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2136-7/10/15/25/35 هايک ويژن

  • پشتيباني از تکنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

دوربين مداربسته حرارتي مدل DS-2TD2166-7/15/25/35 هايک ويژن

  • پشتيباني از تکنولوژي هاي عبور از خط  Line Crossing و تشخيص نفوذ Intrusion Detection
  • قابليت triple Stream در حداکثر رزولوشن در فريم 50
  • پشتيباني از قابليت auto-focus
  • مجهز به سيستم آلارم حساس به دما
  • مجهز به سيستم تشخيص آتش
  • پشتيباني از استاندارد IP66

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2185fwd-is/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2735fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce56f1t-it3/

https://tiamcctv.com/product/netmetal-5/

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:31

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:31

برزگر: انگيزه بازيکنان کم شده اما پرسپوليس باز هم قهرمان مي‌شود

يک بازيکن سابق در تيم فوتبال باشگاه هاي فوتبال تيم فوتبال تيم ملي فوتبال باشگاه فوتبال تيم ملي مي گويد اين تيم با برد در هفته دوم نيمه دوم فصل به ليگ نقل مکان کرد.

 

محمد برزگر در گفت و جو با ايسنا درباره پيروزي پرزپوليس در برابر نساجي مازندران در هفته 17 فوتبال ليگ برتر فوتبال ايران گفت: .' در اين بازي، تيم فوتبال پرپوليس نشان داد که نيمه دوم فصل را با قدرت آغاز کردند تا قهرماني را کسب کنند.

 

وي اضافه کرد: تيم جوان مازندراني است که در ليگ عملکرد خوبي داشت و مي خواست در مقابل تيم فوتبال باشگاه هاي ايران در برابر تيم ملي فوتبال ايران پيروز شود اما موفق نشد. در شرايط بسيار خوبي قرار داشت و به خوبي از نظر تاکتيکي کار مي کرد. بازيکنان تاجيک خيلي خوب اين کار را کردند و به اندازه نام تيم فوتبال و اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند.

 

وي همچنين در مورد عملکرد خط حمله تيم فوتبال و تيم فوتبال تيم فوتبال و تيم هاي فوتبال و... خيلي خوشحال شدم که گل زد و کمي فشار آمد. وقتي بازيکني تحت فشار قرار مي گيرد و اين فشار از فضاي مجازي افزايش مي يابد، تمرکز خود را از دست مي دهد و نتواند عملکرد خوب خود را نشان دهد. خيلي خوشحالم که پاکدل با گلي که زد حالا مي تواند از فشار بيرون بيايد و روزهاي خوبي برايش و براي تيم پرپوليس بسازد. هواداران بايد صبور باشند چون اين تيم قهرمان خواهد شد.

 

برزگر ادامه داد: اين پيروزي در قهرماني تيم ملي فوتبال پرزپوليس بسيار موثر است. اين بازيکنان پنج بار برنده شده اند و بايد اعتراف کنيم که انگيزه بازيکنان کاهش يافته است. اين تيم نيز از آسيا حذف شد و بازيکن چيزي براي انگيزه دادن نمي بيند. با اين حال يحيي گلمحمدي تيم را به وضعيت خوبي برگردانده است و اين پيروزي بسيار مهم است. با اين پيروزي باخت به استيل (در سوپرکاپ) نيز فراموش شد و تاريخ ساخت. حالا همه بايد سعي کنند ليگ را ببرند. بايد گذشته را فراموش کرد و فقط به آينده فکر کرد.

 

اين بازيکن تيم فوتبال تيم ملي فوتبال نيز در مورد حضور رامين رضاييان در اين تيم صحبت کرد: 'خريد بسيار خوبي انجام شد. رامين رضاييان بازيکن تأثيرگذاري است که مي تواند به اين تيم کمک کند. او همچنين تجربه بازي در تيم فوتبال ايران در تيم فوتبال ايران را دارد و محيط تيم را به خوبي مي شناسد.

 

وي در پايان به اين سوال پاسخ داد که آيا پرسپوليس هنوز نياز به جذب بازيکن دارد يا نه؟ وي خاطرنشان کرد: آقاي گلمحمدي بايد در اين باره اظهار نظر کند اما فکر مي کنم تيم فوتبال انگلستان نياز به جذب هافبک دارد.

 

https://www.openstreetmap.org/user/LeviGross5

https://clyp.it/user/qz4m4zrm

https://www.mapleprimes.com/users/LeviGross5

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11116124

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1632099.page

https://independent.academia.edu/BaileyKiran

http://edu.fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://fudanedu.uk/user/kiranbailey0/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KiranBailey0

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://daneshjoin.ir/

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 322 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 9:08

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 19 بهمن 1400 ساعت: 15:55

آموزش يادگيري فرانت اند با آکادمي برنامه نويسي سبزلرن

مقدمه

خب سلام به دوستان عزيز تو اين مقاله قصد دارم بهتون يه سايت خيلي باحال و فوق العاده براي يادگيري فرانت اند معرفي بکنم و همچنين نقشه راه و بازار کار برنامه نويسي فرانت اند رو بررسي بکنيم .

پس بزن بريم...

يادگيري برنامه نويسي فرانت اند با آکادمي سبزلرن

خب سايتي که ميخوام برا يادگيري فرانت اند بهتون معرفي بکنم آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن هستش.

آکادمي آموزشي سبزلرن براي تمامي دوره ها چه رايگان چه پولي به مدرس حقوق پرداخت ميکنه تا نهايت کيفيت رو در ارائه دوره و پشتيباني بده و معمولا مدرس هايي رو قبول ميکنه که دو سال تجربه مفيد داشته باشند و فن و بيان خوبي داشته باشد، پس اصلا تو کيفيت دوره هاي سبزلرن اصلا شکي نکنيد، چون آکادمي سبزلرن روي کيفيت به شدت حساسه! آکادمي سبزلرن حدود دو ساله که فعاليت خودشو شروع کرده

پشتيباني هاي دوره هاي آکادمي آموزشي سبزلرن چه پولي چه رايگان پشتيباني مادام العمر رو داره ، اصلا اين طوري نيست که پشتيباني شامل دوره هاي پولي بشه  و دوره هاي رايکان پشتيباني نداشته باشند تو سبزلرن پشتيباني شامل تمامي دوره ميباشد .

و همچنين تمامي دوره هاي آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن مقدماتي تا پيشرفته به صورت پروژه محور هستش .

فرانت اند

خب حالا بريم يکمي در مورد فرانت اند صحبت بکنيم که دقيقا چيه ؟ بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

فرانت اند به بخشي که براي کاربر قابل مشاهده هست يا همون ظاهر گرافيک و خوشگلي يک وب سايته اون چيدمان ، رنگ و...

 

براي مثال اون چيدمان محصولات مدل چيدمان ، رنگ ستاره ها و... هر چيزي که تو صفحه ميبينيد بخش فرانت اند سايته حالا بک اند هم هستش که بحثش جداست بک اند هم به منطق يک سايت ميتونيم اشاره بکنيم.

بازار کار حوزه فرانت اند

خب ما فهميديم که فرانت اند چيه ؟ اما الان ببينيم که بازار کار حوزه فرانت اند چطوره ؟

جابينجا يکي از بهترين سايت ها براي آگهي استخدامي هستش ، اگه تو سايت جابينجا کلمه front-end رو سرچ بکنيد بيشتر از 1000 تا موقعيت شغلي مياره 1000 تا موقعيت اصلا کم نيست يعني 1000 تا فرصت هست.

 

حالا بريم يه چند تا از نمونه آگهي ها رو ببينيم :

 

 

 

 

همانطور که نمونه آگهي ها رو ديديد حقوق ها از رنج 10 ميليون تا 40 , 50 ميليون هست ، حالا اين آگهي ها سه چهار تا از 1000 آگهي بود هر مدل آگهي استخدامي هست حتي به صورت دورکاري يا ريموت که کسايي که تو شهرستان ها زندگي ميکنند ميتوانند با اين شرکت ها توافق بکنند ، پس حوزه فرانت اند بازار کار خيلي قوي و قدرتمندي داره .

نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند

خب درباره فرانت اند و بازار کار فرانت اند با هم صحبت کرديم حالا بريم نقشه راه برنامه نويسي فرانت اند رو با هم يه بررسي بکنيم.

 

Html

اولين گام براي ورود به دنياي برنامه نويسي فرانت اند يادگيري زبان اچ تي ام ال هستش به کمک اچ تي ام ال شما اون استخوان بندي يا اون ساختار وب سايت رو ميتونيد بسازيد و براي يادگيري اچ تي ام ال ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جامع Html  مقدماتي تا پيشرفته سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره آقاي ديني هستند .

 

Css

دومين قدم هم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند يادگيري زبان سي اس اس هستش ، به کمک سي اس اس هم شما ميتونيد اين ساختار هايي که به کمک اچ تي ام ال ساختيد استايل بدهيد ، براي يادگيري سي اس اس هم ميتونيد از دوره آموزشي  رايگان جامع Css مقدماتي تا پيشرفته آکادمي سبزلرن استفاده بکنيد مدرس اين دوره هم آقاي ديني هست .

 

JavaScript

خب حالا بريم سراغ سومين گام يا همون سومين قدم براي تبديل شدن به برنامه نويس فرانت اند ، سومين قدم هم يادگيري زبان جاوا اسکريپت هستش که در کل سه پايه اصلي حوزه فرانت اند اچ تي ام ال ، سي اس اس و جاوا اسکريپت هستش که حتما حتما بايد هر سه تا رو ياد بگيريد ، براي يادگيري جاوا اسکريپت هم ميتونيد از دوره آموزشي رايگان جاوا اسکريپت مقدماتي تا پيشرفته پروژه محور آکادمي آموزشي سبزلرن استفاده بکنيد و مدرس اين دوره آقاي سعيدي راد هستش .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي سي اس اس

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک سي اس اس هستش براي مثال فريمورک بوت استرپ و تيل ويند و... هستش ، که سبزلرن يه دوره آموزشي بوت استرپ 5 مقدماتي تا پيشرفته داره که مدرس دوره بوت استرپ آقاي عزيززاده هستش که ميتونيد از اون دوره هم استفاده بکنيد.

تقريبا آکادمي آموزش برنامه نويسي سبزلرن تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده .

 

يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت

قدم بعدي هم يادگيري يکي از فريمورک هاي جاوا اسکريپت هستش حالا بستگي به شماست که کدومو انتخاب ميکنيد ويو يا انگولار حتي کتابخونه ري اکت هم ميشه .

خوشبختانه آکادمي سبزلرن آموزش ويو جي اس و ري اکت رو هم پوشش داده است.

يه دوره آموزشي رايگان مقدماتي تا پيشرفته ويو جي اس داره و همچنين آکادمي آموزشي سبزلرن هم يه دوره آموزشي منتورشيپ ري اکت در دنياي واقعي هم داره که مدرس هر دو دوره آقاي سعيدي راد هست .

 

ساير موارد مورد نياز

علاوه بر اين پنج قدمي که گفتيم يه سري ابزار هاي ديگه اي براي فرانت اند نيازه مانند فلکس باکس يا سي اس اس گريد يا npm و    sass هم نيازه که آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن دوره رايگان براي اين مباحث هم داره که ميتونيد ازشون استفاده بکنيد .

آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن تو سه حوزه دوره آموزشي داره فرانت اند ، امنيت و شبکه که جلوتر ساير حوزه ها هم اضافه ميشه و همچنين تمامي مباحث حوزه فرانت اند رو پوشش داده که بيشتر از هفتاد درصدشون رايگان و به صورت پروژه محور هست.

 حرف آخر

خب تو اين مقاله درباره حوزه فرانت اند حرف زديم و بازار کارشو بررسي کرديم و همچنين نقشه راه حوزه فرانت اند رو هم بررسي کرديم.

امروزه حوزه فرانت قدرتمند ترين بازار کار رو رو داره همانطور که ديديم بيشتر از 1000 آگهي استخدام براش بود حالا اونم هنگام سرچ کردن به صورت انگليسي ، اگه فارسي سرچ کنيد نتايج ديگه اي رو هم مياره.

اگه قصد يادگيري فرانت اند رو داريد و ميخواهيد ازش کسب درآمد بکنيد پيشنهاد ميکنم با دوره هاي با حال پروژه محور آکادمي آموزشي برنامه نويسي سبزلرن شروع کنيد .

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1050464681805934261/

https://express.adobe.com/page/F4PyQfHKh12H2/

https://sites.google.com/view/sabzlea/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/01/09/sabzlea/

https://anahardy4.tumblr.com/

https://myspace.com/anahardy4

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1480190325687664642

https://disqus.com/by/anahardy4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/145850001-ana-hardy

https://en.gravatar.com/anahardy4

https://www.ted.com/profiles/32643528/about

https://www.behance.net/anahardy

 

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 205 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 3:10

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 13:16

محبوب ترين سريال هاي طنز ايراني بهار 1400

خوب بد جلف 3

خوب بد جلف راديو اکتيو يکي از آثار شبکه نمايش خانگي مانند سريال ملکه گدايان است که فيليمو سرمايه گذاري و پخش آن را بر عهده گرفته است. سريالي طنز که بر اساس يک ايده مرکزي و در ادامه دو ساخته سينمايي قبلي آن جلوي دوربين رفته است.

پيمان قاسمخاني که پيشتر به واسطه نگارش فيلمنامه‌هاي مطرحي همچون «مارمولک» و «شب‌هاي برره» در ذهن مخاطبان ماندگار شده بود با نخستين تجربه کارگرداني‌اش ثابت کرد که نبض مخاطب هنوز در دستانش هست.

اما او بعد از دو ساخته سينمايي ترجيح داد در سريال «خوب، بد، جلف» تنها نويسنده باقي بماند و کارگرداني اين سريال را به تهيه‌کننده آثارش يعني محسن چگيني بسپارد.

محسن چگيني در سريال‌هاي مختلفي با پيمان قاسمخاني همکاري داشته است که از جمله مي‌توان به سريال «پژمان» و «ساختمان پزشکان» اشاره کرد.

«خوب، بد، جلف» با سرمايه‌گذاري فيليمو در جزيره کيش فيلمبرداري مي‌شود و در ?? قسمت آماده پخش است که تا امروز ? قسمت از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

eiwe_z6.jpg

داستان سريال از جايي آغاز مي شود که در پايان قسمت دوم فيلم سينمايي وقتي پژمان و سام توسط آبدارچي گروه فيلمبرداري بيهوش مي شوند به گروگان گرفته شده و همراه با گروه داغستان آزاد قرار است از مرزهاي شمال غربي از کشور خارج شوند. تقابل آنها با گروه داعشي و چچني و همچنين مشکلاتي که بر سر راه اين دو بازيگر در خلال حضور در قطار حامل نيروهاي داعشي و چچني ايجاد مي شود منجر به شکل گيري موقعيت هاي کمدي مي شود.

پژمان و سام بعد از رهايي از چنگ گروه داغستان آزاد توسط گروه خلافکار بوالهوس گروگان گرفته مي شوند. اين گروه که کيک زرد راديو اکتيو را هم به جاي مواد مخدر شيشه سرقت کردند اقدام به فروش خرده فروشي راديو اکتيو به عنوان مواد مخدر جديد صنعتي در سطح شهر مي کنند. حضور اميرمهدي ژوله در مقام بازيگر که پيشتر در قسمت نخست سينمايي «خوب بد جلف» نقش کوتاهي را بازي کرد از نکات ويژه قسمت هاي چهارم و پنجم سريال است.

شوخي‌هاي پينگ پنگي پژمان جمشيدي و سام درخشاني که همانند دو قسمت سينمايي آن از نکات قوت سريال به حساب مي‌آيد در کنار بازي‌هاي خوب و يکدست بازيگران در قسمت‌هاي نخست از جمله قسمت قطار و تروريست‌هاي چچني توانسته است مخاطبان را با اين سريال همراه کند.

دراکولا

مديري که چند سالي به دليل برخي اختلاف ها از تلويزيون دور بود با برطرف شدن برخي سوء تفاهم ها باز هم به تلويزيون بازگشت و با ساخت دو فصل از مجموعه در حاشيه تلاش کرد موفقيت هاي پيشين خود را در تلويزيون اجرا کند. موفقيت هايي که با دو گانه مرد هزار چهره و مرد دو هزار چهره به مدت نزديک به هشت سال متوقف شده بود. اما مديري به هيچ وجه نتوانست در قواره هاي قبلي خود ظاهر شود و سريال هاي جديدش هيچ رنگ و بويي از کارگردان موفق حوزه طنز تلويزيون در دهه هاي هفتاد و هشتاد نداشت. همين موضوع باعث شد مهران مديري از سريال سازي فاصله بگيرد و با ساخت برنامه گفتگو محور دورهمي سبک جديدي از اجراي تاک شو را روي آنتن شبکه نسيم ببرد. موفقيت هاي دورهمي اعتماد به نفس مهران مديري براي ساخت سريال را به او برگرداند و او به سراغ ساخت هيولا رفت.

هيولا موفقيت هاي پيشين مديري را احيا کرد و بازگشت او به سريال سازي يک اتفاق ويژه بود. او براي اينکه خاطرات تلخ در حاشيه تکرار نشود به سراغ پيمان قاسمخاني رفت. نويسنده محبوب سريال هاي مديري که بيشترين تعداد همکاري را با هم داشتند و چند سالي از هم دور مانده بودند. هيولا با طرحي از پيمان قاسمخاني آماده شد و توانست خيلي زود به محبوب ترين سريال نمايش خانگي تبديل شود.

تيکه هاي سياسي و اجتماعي و نقد صريح مديري از فساد گسترده اقتصادي در برخي از نهادها و افراد و استفاده از زبان کمدي براي بيان نقدهايش باعث شد هيولا همسو با نگاه جامعه به حرکت خود ادامه دهد.

سريال هيولا 2 به کارگرداني و‌ تهيه کنندگي مهران مديري از روز يکشنبه، يکم فروردين سال ???? از پلتفرم فيليمو‌ پخش خواهد شد.

در اين سريال طنز پيمان قاسم‌خاني طراحي و سرپرستي فيلمنامه را برعهده دارد و امير برادران به عنوان نويسنده مهران مديري را همراهي مي‌کند.

ديرين ديرين

اين پويانمايي به کارگرداني علي درخشي و تهيه کنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني به سراغ موضوعات و مشکلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23 شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و … را برعهده دارد. شما مي توانيد انيميشن ديرين ديرين را در فيليمو تماشا کنيد.

 

همچنين نظرات ثبت شده در پلتفرم فيليمو و رفتار شناسي کاربران نشان از استقبال مردم از سريال‌‏هاي تک موضوعي با مدت زمان کوتاه دارد و مجموعه ديرين ديرين نيز در ?? قسمت 20 دقيقه‏‌اي ساخته شده و حالا با پخش دو قسمت ابتدايي خود مورد توجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

 

لانه کبوتر...
ما را در سایت لانه کبوتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر gsttudentt بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 4:38

لینک دوستان

خبرنامه